فروشگاه اينترنتي ديجي كالا | جهت ورود به دي جي كالا كليك كنيد

۱۷ بازديد

ديجي‌كالا بزرگ‌ترين فروشگاه اينترنتي كشور، اينك در آستانه‌ي دهمين سال فعاليت، با گستره‌اي از كالاهاي متنوع براي تمام اقشار جامعه و هر رده‌ي سني، براي كاربران خود «تجربه‌ي لذت‌بخش يك خريد اينترنتي» را تداعي مي‌كند.

ديجي كالا  «ارسال سريع»، «ضمانت بهترين قيمت» و «تضمين اصل بودن كالا» را سه اصل اوليه خود قرار داده است و كهسعي كرده هميشه به ان پايبند باشد.

ديجي‌كالا از نخستين روز تاسيس سعي كرده به سه اصل فوق پايبند باشد و با رعايت اين سه اصل، هرسال، حوزه‌هاي تازه‌اي را در فروش كالا و خدمات، به دايره‌ي فعاليت خود افزوده است.

گستره‌اي به وسعت كالاي ديجيتال (موبايل، تبلت و كتابخوان‌ها، لپ‌تاپ، كامپيوتر و لوازم جانبي، دوربين، صوتي و تصويري، ماشين‌هاي اداري و لوازم جانبي كالاي ديجيتال)، لوازم خانگي (لوازم برقي، آشپزخانه، سرو و پذيرايي، دكوراتيو، خواب و حمام، شست‌وشو و نظافت و ابزار)، زيبايي و سلامت (عطر، لوازم آرايشي، لوازم بهداشتي، لوازم شخصي برقي، ساعت، زيورآلات، ابزار سلامت)، فرهنگ و هنر (كتاب و مجلات، لوازم‌تحرير، صنايع دستي، آلات موسيقي، موسيقي، فيلم، نرم افزار و بازي و محتواي آموزشي) و ورزش و سرگرمي (لوازم ورزشي، اسباب بازي، تجهيزات سفر و كفش ورزشي)؛ از برندهاي متنوع، متعدد و سرشناس جهاني همچون اپل، سوني، سامسونگ، ال‌جي، اچ‌پي، كانن، بوش، نايك، آديداس، نيوا و ... دديجي‌كالا، يك دهه پس از آغاز فعاليت، با داشتن مراكز توزيع در استان تهران، امكان تحويل كالا را به‌صورت رايگان (در مورد خريدهاي بيش از صدهزارتومان) در همان روز ثبت سفارش فراهم كرده است.

فروشگاه ديجي‌كالا بخشي به نام «پيشنهاد شگفت‌انگيز» دارد. در اين بخش روزانه تعدادي كالا با تخفيف ويژه و با قيمتي كمتر از قيمت هميشگي خود، تنها به مدت ۲۴ ساعت عرضه مي‌شوند. مشتريان مي‌توانند در اين مدت زمان محصولات پيشنهاد شگفت‌انگيز ديجي‌كالا را با تخفيف ويژه بخرند. اين محصولات معمولا بر اساس نياز روزانه مشتريان و با قيمت مناسب ارائه مي‌شوند.در مورد ديجي كالا بيشتر بدانيد

ديجي كالا نام يكي از وبگاه‌هاي فعال در زمينه تجارت الكترونيك در ايران است. فروشگاه آنلاين ديجي كالا بزرگ‌ترين وبگاه در ايران است و به‌طور ميانگين روزانه بيش از ۸۵۰ هزار بازديدكننده دارد. دفتر مركزي اين شركت كه براي امور مالي و بازرگاني استفاده مي‌شود، در بلوار صبا در منطقه جردن تهران واقع است. دفتر دوم كه محل استقرار تيم‌هاي ماركتينگ و تأمين كالا است در خيابان گاندي و دفتر سوم كه مركز پردازش نام دارد خارج از تهران در جاده قديم كرج (فتح) واقع شده‌است.

ديجي كالا اكنون در رتبه سوم الكسا در ايران بعد از گوگل و آپارات قرار دارد.

زيرمجموعه‌هاي ديجي‌كالا ، ديجي‌استايل (پوشاك)، فيديبو (كتاب الكترونيك) ، ديجي‌پي و ديجي فرش هستند

تاريخچه دي جي كالا مديرهاي اين سايت از سال ۸۳ تصميم به راه‌اندازي آن گرفته و در سال ۱۳۸۵ توسط برادران، حميد و سعيد محمدي بنيانگذاري شد. پرسنل اوليه آن ۵ نفر بودند كه تا اسفند ۱۳۹۲ به ۲۰۰ نفر افزايش پيدا كرد و طبق گفته مديران تا پايان سال ۹۳ به ۷۰۰ نفر رسيد.اين شركت در سال ۹۱ پيشنهاد شراكت صندوق سرمايه‌گذاري سرآوا را پذيرفت. محمدي در مصاحبه‌اي در سال ۱۳۹۲ مدعي شد كه ديجي‌كالا با فروش روزانه بيش از ۱ ميليارد تومان، سهمي بيش از ۸۵ درصد از بازار خرده فروشي آنلاين ايران را در دست دارد.مديران شركت معتقدند ارزش شركت در سال ۱۳۹۴ به بيش از ۵۰۰ ميليون دلار رسيده‌است.

ايده شكل‌گيري ديجي كالا در مورد ايده و دليل راه‌اندازي شركت ديجي‌كالا، برادران محمدي گردانندگان اين وب‌سايت فروش اينترنتي اين داستان را بازگو مي‌كنند كه اين دو برادر يعني حميد و سعيد محمدي در سال ۱۳۸۴ هر دو عكاسي ديجيتال را پيگيري مي‌كردند. بعد از جستجو در اينترنت دربارهٔ دوربين‌ها، دوربين مورد نظر را از بازار خيابان جمهوري تهران خريداري كردند. اما بعد از چند روز پي بردند، لنز روي دوربين دست دوم و تعميري است. اين اتفاق ناخوشايند از تجربه خريد به شكل سنتي، جرقه اوليه تأسيس شركت ديجي‌كالا بوده‌است.

اشتغال‌زايي دي جي كالا تا دي ماه ۱۳۹۴، ديجي كالا با اشتغال زايي براي ۱۲۰۰ نفر، عملاً ۱۵ درصد از تعهدات بودجه‌اي دولت در حوزه اشتغال را عملي كرد. علي ربيعي وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در مورد رقمي كه دولت بايد براي ايجاد يك شغل هزينه كند، مي‌گويد: «براي ايجاد يك شغل در پالايشگاه حدود ۱۲ ميليارد تومان هزينه نياز است. در پتروشيمي نيز براي ايجاد ۷۰۰ شغل به ۳ هزار و ۵۰۰ ميليارد تومان نياز است و هزينه ايجاد شغل در بنگاه‌هاي مياني نيز ۵۰۰ ميليون تومان است.» حالا اگر ۱۲۰۰ شغلي را كه با راه‌اندازي ديجي كالا به وجود آمده با در نظر گرفتن اينكه ديجي‌كالا يك بنگاه مياني است، ضرب در رقم مبناي آقاي وزير ۵۰۰ ميليون تومان كنيم، مي‌شود ۶۰۰ ميليارد تومان. اين در حالي است كه كل بودجه دولت براي يك سال اشتغال‌زايي ۴ هزار ميليارد تومان است. به عبارتي ديجي‌كالا به‌تنهايي بدون محاسبه اشتغال‌زايي ديگر شركت‌هاي نوپاي موفق در ايران و بدون دريافت پولي از دولت با اشتغال‌زايي براي ۱۲۰۰ نفر ۱۵ درصد از تعهدات دولت را در حوزه ايجاد اشتغال عملي كرده‌است. صرف نظر از اينكه اين تعداد نيرو‌هاي مستقيم ديجي‌كالا هستند و نيرو‌هاي بسيار ديگري هم به صورت غيرمستقيم از اين فروشگاه ارتزاق مي‌كنند كه آن‌ها هم بعد از ديجي‌كالا به گردونه بازار كار پيوسته‌اند. ديجي‌كالا همچنين با مشاركت در برگزاري جشنواره توان تك كه با هدف توانمندسازي معلولين براي ورود به حوزه كسب و كار برگزار گرديد، در راستاي ارتقاي سازوكار اشتغال حمايت شده ‏ با ساير شركت‌هاي نوپا ايراني نظير اسنپ و همچنين شركت‌هايي نظير كاله در كنار مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد قرار گرفت.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.